Secretariaat verhuisd naar Hoge Rijndijk 18

In de loop van deze week is het secretariaat van parochiekern De Goede Herder verhuisd van de pastorie naar een kamer in de laagbouw tussen kerk en pastorie. Daarmee is ook het adres van het secretariaat gewijzigd: Hoge Rijndijk 18 (voorheen 16). U kunt het secretariaat bereiken op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend van 9:00-12:00 uur via de nieuwe deur die is aangebracht achter het Heilig Hartbeeld (zie afbeeldingen). Helaas is KPN vandaag niet in staat gebleken om de telefoonaansluiting over te zetten van de pastorie naar de nieuwe secretariaatsruimte (voorheen de keuken naast de sacristie). Het secretariaat is dus telefonisch nog niet bereikbaar (wel via email). We vragen nog even uw geduld.

Veel dank aan alle vrijwilligers die verantwoordelijk waren voor het inrichten van de nieuwe ruimte en het verhuizen van het interieur!

Beheercommissie De Goede Herder