Lezingen, gebedsintenties, mededelingen (week 41)

bijbel-deur_147174854848De Boodschap teruglezen

Schriflezingen van zondag 9 oktober 2016, de achtentwintigste zondag door het jaar (C): 2 Kon. 5,14-17. – 2 Tim. 2,8-13. – Luc. 17, 11-19.

Beluister pastoor Stiekema uit Leeuwarden over de evangelielezing: Kunnen we God danken? (via Katholiekleven.nl)

kaarsGebedsintenties 9 oktober

Voor Ad Mijnhardt. – Truus de Boer-van Wieringen. – Theo Hin. – Bruno van Dijk. – Caroline Berghuis. – Bert Rijsbergen. – Josephine van Galen. – Overleden familie Van Rijn.

Voor de overledenen die onlangs uitgeleide zijn gedaan in onze parochiegemeenschap: Riet van Diemen-Tijssen (24 juli). – Corrie Overbeek-van der Vlugt (2 augustus). – Koos van Polanen (7 augustus). – Frank Huibers (8 augustus). – Gé de Gunst (19 augustus). – Riet van Zijp-Juffermans (20 augustus). – Elly van Stekelenburg-Saris (27 september).

Voor al wat parochianen hebben toevertrouwd aan het papier van het intentieboek of met zich meedragen in de stilte van hun hart.

Logo_DGHMededelingen 9 oktober

• Woensdag 12 oktober is er om 9:30 uur een woord- en gebedsdienst in de Meerburg en om 10:00 uur een eucharistieviering in de Menswording. Om 14:30 uur is er rozenkransgebed in de Meerburg.
  • Donderdag 14 oktober is er rozenkrans- en avondgebed in de Menswording. Aanvang: 19:15 uur.
  • Zondag 16 oktober is er om 9:30 uur een woord- en gebedsdienst, waarin Frans Bokelmann en Aafke Verheijen voorgaan. Met medewerking van het dames- en herenkoor. Tevens kindernevendienst.
  • U wordt geattendeerd op het volgende. In verband met de sluiting van de Menswording zijn er in de maand december speciale vieringen:
    – Op zondag 4 december is de laatste viering met het dameskoor van de Menswording.
    – Op woensdag 7 december is de laatste, speciale eucharistieviering voor de groep kerkgangers van de Menswording.
    – Op zondag 11 december is de laatste eucharistieviering met het dames- en herenkoor.
    – Op zaterdagavond 17 december vindt de inzegening plaats door bisschop Van den Hende van de heringerichte Goede Herderkerk in Zoeterwoude-Rijndijk.
    – Op zondag 18 december de feestelijke openingsviering met alle koren van de parochiekern Goede Herder.

Voor meer informatie over de vieringen tot eind november zie de Agenda van deze weblog.