Lezingen, gebedsintenties en mededelingen (week 45)

De boodschap teruglezen

bijbel-deur_147174854848Schriftlezingen van zondag 6 november, de tweeëndertigste zondag door het jaar (C): : 2 Makk. 7,1-2.9-14. – 2 Tess. 2,16-3,5. – Luc. 20,27-38 of 20,27.34-38.

Beluister pastoor Peter Stiekema over de evangelielezing (via katholiekleven.nl)

kaarsGebedsintenties 6 november

Voor Patricia Bruines. – Riet van Zijp. – Marja Kooijman. – Jan Mooren. – Ria van der Kroft-van Vliet. – Josephine van Galen. – Overleden familie van Rijn.

Voor de overledenen die onlangs uitgeleide zijn gedaan in onze parochiegemeenschap: Corrie Overbeek-van der Vlugt (2 augustus). – Koos van Polanen (7 augustus). – Frank Huibers (8 augustus). – Gé de Gunst (19 augustus). – Riet van Zijp-Juffermans (20 augustus). – Elly van Stekelenburg-Saris (27 september). – Dré Nierop.

Voor al wat parochianen hebben toevertrouwd aan het papier van het intentieboek of met zich meedragen in de stilte van hun hart.

Logo_DGHMededelingen 6 november

• Woensdag 9 november is er om 9:30 uur een woord- en gebedsdienst in de pastorie van de Meerburg en om 10:00 uur een eucharistieviering in de Menswording. Na afloop van de viering vindt de lezing plaats over vrede, vreugde en vertrouwen. Gespreksleider Bas van Pampus. Duur: 11:00-11:45 uur.
  • Donderdag 10 november is er avondgebed in de Menswording. Aanvang: 19:15 uur.
  • Vrijdag 11 november is er vergadering van de werkgroep sluiting Menswording opening Meerburg in de Jan Schlatmann zaal van de Meerburg. Aanvang: 14:00 uur.
  • Zondag 13 november is er om 9:30 uur een eucharistieviering waarin pastoor Broeders voorgaat. Met medewerking van het kinderkoor.
  • Het diaconaal weekend vindt plaats op 12-13 november in de Bakkerij, Oude Rijn in Leiden. Het weekend biedt een doorlopend programma met diverse aktiviteiten en staat in het teken van de 7 Werken van Barmhartigheid. Lees meer
  • U wordt geattendeerd op het volgende. In verband met de sluiting van de Menswording zijn er in de maand december speciale vieringen:
    – Op zondag 4 december is de laatste viering met het dameskoor van de Menswording.
    – Op woensdag 7 december is de laatste viering voor de woensdagochtendgroep van de Menswording.
    – Op zondag 11 december is de laatste eucharistieviering met het dames- en herenkoor.
    – Op zaterdagavond 17 december vindt de inzegening plaats door bisschop Van den Hende van de heringerichte Goede Herderkerk in Zoeterwoude-Rijndijk.
    – Op zondag 18 december de feestelijke openingsviering met alle koren van de parochiekern Goede Herder.

Voor meer informatie over de vieringen tot eind november zie de Agenda van deze weblog.